2011. március 18., péntek

Ma találtam a gátnál


*


**


***

11 megjegyzés:

  1. Gyönyörű természet, és az utolsó képen láthatatlanul, de ott van az ember is. Jókat találtál!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kellemes séta lehetett! Bár az őzi nem örül, hogy most már egyre többen zavarják az erdő nyugalmát, de nagyon aranyos :) És gyönyörű a májvirág! Mindig akkora öröm megpillantani egy-egy ilyen kék csuporékot! Üde színfolt az ébredező erdőben. A harmadik kép is nagyon tetszik! Most ilyen. Merthát: "Ess, havaz s így lesz tavasz" :)

    VálaszTörlés
  3. Jaj de jó képek! :) Tetszenek! Főleg a kék kis csoda!

    VálaszTörlés
  4. Gyönyörű! Köszönöm, hogy megosztotta!

    VálaszTörlés
  5. Szépek a "találmányaid"! :)
    Úgy látom az őz is észrevett téged, nem szaladt el?
    Jó hétvégét!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm, hogy írtatok!:-)

    Laci, ez érdekes volt... Ahogy megérkeztem a kedvenc tavaszi fotós helyemre az autó előtt átszökelltek az őzek(hárman voltak) az úton és usgyi be az erdőbe. Én óvatosan félreálltam az autóval az út szélére és a "lövésre" előkészített géppel kiszálltam a kocsiból mert láttam hogy az őzek bent vannak az erdőben megállva nem túl távol. Be sem csuktam az ajtót, nehogy a hangjától elszaladjanak és kezdtem osonni feléjük, közben fényképeztem. Nem voltak nagyon idegesek, de azért 20-25méternél(de lehetett több is, nem tudom pontosan) közelebb nem engedtek magukhoz. Így követtem őket egy darabig, aztán amikor egy sűrűbb bokros helyre értek akkor feladtam, mert ott már állandóan takarásban voltak, fotózni nem lehetett. Persze ez a kép sem az életem vadfotója, nem vagyok vele megelégedve, de remélem majd sikerül ennél jobb is valamikor.

    VálaszTörlés
  7. Gyönyörű fotók! Az őzes a kedvencem, ahogy visszanéz rád, mintha azt mondaná: Nem gondolod, hogy most már elég lesz? :)

    VálaszTörlés
  8. Hú de szerencsés!Jó fotók, én meg vagyok elégedve azzal az őzzel!És a többivel is!

    VálaszTörlés
  9. Az őzes fotó a legmunkásabb szerintem. A virágok nem szaladnak el előled. :)

    VálaszTörlés