2010. október 9., szombat

A gazda öröme




9 megjegyzés:

  1. Hagymából nem lesz hiány, jó a bácsi arckifelyezése, látszik ,hogy örül a termésnek.

    VálaszTörlés
  2. a képbeli elemek elhelyezése nagyszerű , igen jó fotót készitettél . üdv,csaba

    VálaszTörlés
  3. Nem értek a fotózáshoz, de nagyon tetszik ez a kép! :)

    VálaszTörlés
  4. van esetleg közelebbi felvétel, más kivágásban?

    VálaszTörlés
  5. pontosoan engem is az fogott meg, amit Flórián Csaba mondott: a vonalak, szerkezetek, elhelyezése egységgé varázsolódik. Grat!

    VálaszTörlés
  6. Hát mondom én, hogy ezzel kell foglalkoznod! Jó a kompozíció, szerintem is. Talán alul egy kicsit sok a semleges tér, de gondolom azért hagytad meg, hogy a kiskapu széle a képsarokban fusson ki. (Hm... Miért is kellene ezt így szerkeszteni? Nem tudom, de én is ezt csináltam volna.) :)

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Nektek!

    Laci, csak ebben az álló formátumban van fotó a bácsiról, de sejtem milyenre gondolsz.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó életkép megint!
    Gratulálok: Laci

    VálaszTörlés
  9. Nem azért kérdeztem, mintha ez nem lenne jó kép így, csak egy közelebbi beállításban talán jobban látszana az öregúr elégedett arckifejezése. Így is kiváló a kép, a vonalak mind az arc felé viszik a tekintetet.

    VálaszTörlés