2010. augusztus 21., szombat

Szivarszünet



12 megjegyzés:

  1. Na ne már...:-) ez nagyon jó, kezdel sokoldalú lenni. Ez a portré 9 pont ha szabad pontozni. Üdv. Csaba

    VálaszTörlés
  2. A really good portrait, and you've captured his character too. :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a magas pontszámot Csaba.:-) Próbálkozok más területeken is nemcsak a természetfotózásban, aztán meglátjuk mi sül ki belőle.

    Thank you very much Keynes.

    VálaszTörlés
  4. Szép portréfotó! További jó próbálkozást!

    VálaszTörlés
  5. Tényleg nagyon karakteres portré. Ránézel és már hallod is ahogyan megszólal az illető ...
    Tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. hidd el, mihelyt megláttam kezdtem nyüzsögni a széken, gyengesége miatt le is estem. elöszőr az volt az érzésem hogy jobb oldalt vágtam volna, de jobban megnézve határozottan kell maradjon a szörnyecske a cigi körűl (nézőpont kérdése)

    VálaszTörlés
  7. Nyugodtan próbálkozhatsz a portréval is, Erzsébet! De ha így kezded, akkor lesz-e még hová fejlődni? :)

    VálaszTörlés
  8. Remek! Nagyon-nagyon jó! (Fokozzam?)

    VálaszTörlés
  9. Jó arc, jó portré. Tetszik, hogy ff, a színek elterelnék a figyelmet. Csak így tovább, nekem a kedvenceim!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól sikerült portré. Nekem bejön! Sok mondanivalója van így is a képnek és magának az arckifejezésnek, gondolom az öreg napokig tudna mesélni is :)

    VálaszTörlés