2010. május 10., hétfő

Javított fotók


Azt hiszem az ilyen bejegyzéseim sokaknak unalmasak lesznek, én azonban mégis megírom és közzéteszem ezen túl, mert nekem fontosak és hasznosak.

Ez a blog nemcsak azért jött létre, hogy bemutassam a fotóimat, hanem hogy tanuljak is. Igaz, hogy a tapasztalataim alapján ide nem nagyon írnak a látogatók olyan véleményt amiben a kép hibáira hívnák fel a figyelmet, de vannak fotós oldalak, amelyek pont ecélból jöttek létre. A blogot meg felhasználhatom arra, hogy a fotós oldalakon kapott vélemények alapján kijavított, vagy kissé átalakított fotókat feltöltsem.

A három "személyes" nyárlevelészes fotómra kaptam a Fotózzon olyan véleményt Bromis nevű felhasználótól, hogy a "húzó" jobb oldali bogár mögött kicsit több teret lehetett volna hagyni a mozgás irányában. Én is jónak találtam az ötletet, ugyanis a kép vágásakor vaciláltam ezen, de az átlós elrendezést helyeztem előtérbe. Tehát itt a javított változat:

Szálj le a csajomról!


A következő fotó nem egy már ide feltöltött kép javított változata, hanem egy másik fotó, amely ugyanakkor készült, de valami miatt nem ez került ide fel. A fotós oldalakon kapott vélemények alapján viszont ez lett volna a jobb kép. Az Eye of nature oldalon Dewri nevű felhasználó írta, hogy kissé életlenek a lepketestek az oda feltöltött lepkés képen, a Fotósok világán pedig Ancsa írta, hogy nem kellett volna a virág szirmaiból kivágni. Itt van az a kép, amelyen egyik említett hiba sem szerepel:

Kardoslepke nász


4 megjegyzés:

  1. Nekem is tetszenek ezek a megjegyzések, tanulni lehet belőle, jó így :)!

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszenek ezek is :D, de a múltkorit is hibátlannak találtam.

    VálaszTörlés
  3. Jó dolog, ha az ember elgondolkozik mások véleményén, és még jobb, ha saját hibáit hajlandó javítani...
    Jók ezek a fotók.

    VálaszTörlés