2009. augusztus 8., szombat

Zetelaki napok 2009


Zetelakán minden évben megrendezik a Zetelaki napokat, amely nagy népszerűségnek örvend.
A rendezvényen minden évben rönkhúzató versenyt szerveznek, amin részt vehet bármely becsületes lótulajdonos a lovával. A nyeremény a rönk, amit a lovak a verseny alatt húzigáltak ide-oda a gazdájuk biztatására, és egy-egy zsák zab vagy értékesebb gabonaféle a jószágok örömére.
Ebben az évben is sor került erre az eseményre június 26-28 között, természetesen mi is elmentünk és én nem hagytam otthon ez alkalommal sem a fotómasinámat.:-) A rendezvény nagy része a Zetelakától 5km távolságra lévő Deság településen zajlott, pontosabban Deság dombja alatt, ahol egy fedett színpad áll rendelkezésre. A hely és a színpad látható a Zetelakát Zeteváraljával összekötő útról is.
A verseny délután öt óra körül kezdődött, tehát már nem voltak túl kemény fények, lehetett fotózni. A Nikon 18-135mm-es kitobi volt a gépen, mert ilyen helyekre ezt szeretem vinni. Kicsi, könnyű, jó a zoomtartománya és más tulajdonságaival is tökéletesen meg vagyok elégedve. A gépet sport módba tettem, mert nem vagyok még elég gyakorlott sportfotózásban ahhoz, hogy manuális beállításokat használjak. Elhatároztam, hogy a legeslegjobb helyre állok és testi épségemet is kockára teszem egy-egy jó fotó érdekében.:-) Kellett is sűrűn ugráljak ki be a nyomvonalon ahol a rönköt húzták a lovak, de megérte.
Íme a két legjobb fotó amit készítettem:

Rajtra várva



Húzzad Kincsem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése